پایگاه شهداء سگزآباد (1)

سگزآباد شهر شهیدان . سگزآباد مهد تمدن 9000 هزار ساله

پایگاه شهداء سگزآباد (1)

سگزآباد شهر شهیدان . سگزآباد مهد تمدن 9000 هزار ساله

اخبار شهر سگزآباد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه





امام جمعه بوئین زهرا در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح:
دفاع مقدس گنجینه ای پایان ناپذیر از عبرت هاست

 

امام جمعه بوئین زهرا در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس گنجینه ای پایان ناپذیر از عبرت هاست.
به گزارش خبرنگار ما  حجت الاسلام محمد همایون زرینه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه صدام با نیت از پا درآوردن انقلاب نوپای اسلامی پا به عرصه نبرد گذاشت گفت: بسیجیان و اخلاص آنان نگذاشت دشمن از این حمله ترفی ببندد.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باشکوه ترین فراز انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است افزود: اگر تاریخ 200 سال اخیر ایران را ورق بزنیم مشاهده می کنیم که 1000 کیلومتر مربع از خاک این کشور از دست رفته است اما ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن باقی بماند.
زرینه اظهار داشت: دفاع مقدس حوادث گوناگونی را در دل خود ثبت کرد و گنجینه ای پایان ناپذیر از عبرت ها برای جوانان است که باید این گنجینه استخراج شود.

 

 

 

امام جمعه بوئین زهرا با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) در یک زمان کوتاه پس از عاشورا توانستند گنج عظیم عاشورا را استخراج نمایند ابراز داشت: اگر امام سجاد (ع) این گنج را استخراج نمی کردند امروز اثری از عاشورا نبود و ما هم باید برای ماندگاری انقلاب اسلامی گنج های آن را استخراج نماییم.
وی عاشورا را الهام بخش تمام انقلاب های اسلامی منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد: عاشورای امام حسین (ع) در بین مسلمین از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این به برکت بصیرت افزایی امام سجاد (ع) بوده است.


  • مهدی حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی